Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorHolm, Lene Berge
dc.contributor.authorRognes, Andre
dc.contributor.authorDahl, Fredrik Andreas
dc.date.accessioned2023-03-03T15:16:30Z
dc.date.available2023-03-03T15:16:30Z
dc.date.created2022-09-16T10:04:14Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.citationInternational Journal of Educational Research Open. 2022, 3 .en_US
dc.identifier.issn2666-3740
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3055841
dc.language.isoengen_US
dc.rightsNavngivelse-Ikkekommersiell-DelPåSammeVilkår 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.no*
dc.titleThe FLIPPED STEP study: A randomized controlled trial of flipped vs. traditional classroom teaching in a university-level statistics and epidemiology courseen_US
dc.title.alternativeThe FLIPPED STEP study: A randomized controlled trial of flipped vs. traditional classroom teaching in a university-level statistics and epidemiology courseen_US
dc.typeJournal articleen_US
dc.typePeer revieweden_US
dc.description.versionpublishedVersion
cristin.ispublishedtrue
cristin.fulltextoriginal
cristin.qualitycode1
dc.identifier.doi10.1016/j.ijedro.2022.100197
dc.identifier.cristin2052342
dc.source.journalInternational Journal of Educational Research Openen_US
dc.source.volume3en_US
dc.source.pagenumber0en_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse-Ikkekommersiell-DelPåSammeVilkår 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse-Ikkekommersiell-DelPåSammeVilkår 4.0 Internasjonal