Toggle navigation
norsk
English
norsk
norsk
English
Logg inn
Toggle navigation
Vis innførsel
Hjem
NR vitenarkiv
Publikasjoner fra Cristin
Vis innførsel
Hjem
NR vitenarkiv
Publikasjoner fra Cristin
Vis innførsel
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
The FLIPPED STEP study: A randomized controlled trial of flipped vs. traditional classroom teaching in a university-level statistics and epidemiology course
Holm, Lene Berge
;
Rognes, Andre
;
Dahl, Fredrik Andreas
Journal article, Peer reviewed
Published version
Åpne
The+FLIPPED+STEP+study+A+randomized+controlled+trial+of+flipped+vs.+traditional+classroom+teaching+in+a+university-level+statistics+and+epidemiology+course.pdf (1.633Mb)
Permanent lenke
https://hdl.handle.net/11250/3055841
Utgivelsesdato
2022
Metadata
Vis full innførsel
Samlinger
Publikasjoner fra Cristin
[284]
Vitenskapelige tidsskriftartikler og konferanseartikler med fagfellevurdering (NVI-kategori)
[215]
Originalversjon
International Journal of Educational Research Open. 2022, 3 .
10.1016/j.ijedro.2022.100197
Tidsskrift
International Journal of Educational Research Open
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse-Ikkekommersiell-DelPåSammeVilkår 4.0 Internasjonal
Hele arkivet
Denne samlingen
Bla i
Hele arkivet
Delarkiv og samlinger
Utgivelsesdato
Forfattere
Titler
Emneord
Dokumenttyper
Tidsskrifter
Denne samlingen
Utgivelsesdato
Forfattere
Titler
Emneord
Dokumenttyper
Tidsskrifter
Min side
Logg inn
Statistikk
Besøksstatistikk