Using Social Robots to Teach Language Skills to Immigrant Children in an Oslo City District
dc.contributor.author | Schulz, Trenton Wade | |
dc.contributor.author | Halbach, Till | |
dc.contributor.author | Solheim, Ivar | |
dc.date.accessioned | 2020-09-11T10:49:08Z | |
dc.date.available | 2020-09-11T10:49:08Z | |
dc.date.created | 2020-04-21T21:34:24Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.issn | 2167-2121 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/2677389 | |
dc.language.iso | eng | |
dc.title | Using Social Robots to Teach Language Skills to Immigrant Children in an Oslo City District | |
dc.type | Peer reviewed | |
dc.type | Journal article | |
dc.description.version | acceptedVersion | |
cristin.ispublished | true | |
cristin.fulltext | postprint | |
cristin.qualitycode | 1 | |
dc.identifier.doi | 10.1145/3371382.3378257 | |
dc.identifier.cristin | 1807420 | |
dc.source.journal | ACM/IEEE International Conference on Human-Robot Interaction (HRI) |
Tilhørende fil(er)
Denne innførselen finnes i følgende samling(er)
-
Publikasjoner fra Cristin [297]
-
Vitenskapelige tidsskriftartikler og konferanseartikler med fagfellevurdering (NVI-kategori) [226]
Vitenskapelige tidsskriftartikler og konferanseartikler med fagfellevurdering (NVI-kategori)